Member details

Efteling

Join
Come here often? Join this hangout! To get in touch with other regulars, for example, or to keep up to date of what's going on.

Hangouts are the new networks for visitors of bars, restaurants & clubs. Only the owners can be moderators. This way they can keep their visitors posted on new events. We'll add photo sharing, gadgets, polls and messages soon!
Sort by: -Old first- | New first

19 Jan, 23:43
hey hey alemala ik werk bij de efteling aan dekasa en in het parbij de pyton en zok
3 Mar, 09:30
cool
8 Mar, 09:25
gaaf(h)
10 Mar, 18:39
I :heartbounce: de efteling
12 Mar, 17:06
Mijn vader werkt bij Vekoma (python, vogelrok, villa volta) vandaar mijn voorliefde voor de Efteling :-p
1 Apr, 18:19
cool:-d
1 Apr, 22:59
is nou de fteling duur???
of niet??
wat vinden jullie??:shrug:
1 Apr, 23:03
Mwah, m'n vriendin en ik zijn op een winterse dinsdag geweest, harstikke rustig, wachtrijen van 0 tot 5 minuten. 20 attracties op een dag; oftewel EUR 1,70 per attractie per persoon aan entree. Goed te doen. Maar dan moet je wel op een rustige dag gaan...
5 Apr, 16:44
Ik vind de efteling echt vet, wij hebben ook al 8jaar abonnementen, want we vinden het zo leuk.;-)
Ik vind de vogelrok, droomvlucht, python, pirana, en de bobslee het leukst!! ik hoop dat hij nog lang blijft bestaan (denk van wel hij bestaat al 55 jaar.
8 Apr, 16:50
:heartbounce: Efteling:heartbounce:
kmoet alleen zo'n end rijden: vanaf Katwijk (zh)... maar we gaan elk jaar(y)
10 Apr, 17:12
De Efteling, super mooi park en leuke attracties. Gaan ieder jaar er naar toe.
Alleen ik vind het een hele uitgave %u20AC27 !En dan heb je nog niets te drinken of te eten.
Ga je met je gezin dat hakt er flink in.
Ik hoop dat de Efteling hier iets mee doet in de toekomst. Als dat alsmaar duurder en duurder wordt dan zie ik donkere wolken boven de Efteling hangen.:shouting:
13 Apr, 12:40
Ik vind de efteling sppr vet..
ik heb al voor hwt 2e jaar een abonement..
zo gaaf daar ik vind vooral de vliegende hollander leuk..
14 Apr, 13:36
5 jaar geleden waren ik en mijn vriend toen in de efteling, we hadden 1 jaar toen wat samen.

was de eerste keer dat we in het efteling hotel bleven slapen.heel leuk dat avonds eten en het ontbijt.

was een heel romantisch weekend.

groetjes van sandra(k)
14 Apr, 19:47
ik niet ik ben er zo en t is er wel relaxed
15 Apr, 17:12
wij zijn de eerste keer met de kerstmis geweest was heel mooi normaal altijd in de zomer maar de winter hadt ook wel wat ,het was heel mooi met de sneeuw.
echt een aan rader.
groetjes Troutje:takepicture:

Subject Started by  Replies   Last 
Addie
29 yesterday, 18:02
Johnny
27 8 May, 07:15